Termeni si conditii de utilizare

 

Termeni si Conditii

 

Platforma www.ProBarber.ro este detinuta de PROFESIONAL BEAUTY SOLUTION SRL cu urmatoarele date de identificare:

CUI: 38361029
RegCom: J40/17526/2017
Str. Pescarilor 11, Sector 2, Bucuresti

Vanzator:  PROFESIONAL BEAUTY SOLUTION SRL prin intermediul Platformei www.ProBarber.ro
Cumparator: persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o comanda prin logare sau fara logare in cont.
Client┬áÔÇô persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la continutul siteului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre www.ProBarber.ro sau in baza unui acord de utilizare existent intre www.ProBarber.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.
Cont┬áÔÇô sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client si istoricul cumparatorului in site (Comenzi, facturi fiscale, etc.).
Site┬áÔÇô domeniul www.ProBarber.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda┬áÔÇô un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe site.
Bunuri si Servicii ÔÇô orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, Cumparatorului ca urmare a contractului incheiat.
Campanie┬áÔÇô actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de bunuri si/sau servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.
Contract ÔÇô reprezinta contractul la distanta incheiat intre vanzator si cumparator, fara prezenta fizica simultana a vanzatorului si a cumparatorului.
Curier┬áÔÇô orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
Specificatii┬áÔÇô toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Continut -_toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
Continutul oricarui e-mail trimis cumparatorilor de catre vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al vanzatorului, cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de vanzator intr-o anumita perioada;
informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
date referitoare la vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE
    Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale. Nu este o promisiune de vanzare insa.
    Notificarea primita de catre cumparator pe email sau sms, dupa efectuarea comenzii, are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
    Pentru motive justificate, vanzatorul  poate modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda. Daca modifica cantitatea de bunuri si/sau servicii din comanda va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii si va returna suma achitata(in cazul platilor cu cardul) sau transfer bancar tip OP.
    Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, in momentul acceptarii comenzii
  2. EXONERAREA DE RASPUNDERE
    www.ProBarber.ro nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la www.ProBarber.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, www.ProBarber.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. www.ProBarber.ro nu este raspunzator de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
    Informatiile incluse pe www.ProBarber.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care vanzatorul le considera de incredere si in conformitate cu legile din Romania. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta vanzatorului la adresa www.ProBarber.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
    www.ProBarber.ro isi rezerva dreptul de a anula comenzile pentru produse si servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
    www.ProBarber.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
    Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar www.ProBarber.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
  3. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
    Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail.
    Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. www.ProBarber.ro va putea selecta utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.
    Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, www.ProBarber.ro are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de utilizatori.
    Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea clientilor privind situatia contului lor de pe www.ProBarber.ro, informarea clientilor privind evolutia si starea comenzilor.
    Completarea de catre utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a www.ProBarber.ro si cu utilizarea si prelucrarea de catre www.ProBarber.ro, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata / bancare.
    Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul www.ProBarber.ro
    Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii comenzilor.
    In cazul in care clientul isi modifica prin utilizarea formularelor de pe site datele personale livrate deja catre www.ProBarber.ro si exista comenzi in derulare, comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii comenzii iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate.
    www.ProBarber.ro nu solicita utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, utilizatorul nu poate tine raspunzator pe www.ProBarber.ro pentru niciun fel de prejudiciu.

Protectia datelor cu caracter personal ÔÇô actualizat conform regulamentului UE 2016/679 (GDPR )

Informatii generelae

Profesional Beauty Solution SRL cu sediul social in Bucuresti, Sector 2, reprezentam operatorul in conformitate cu GDPR si, prin urmare, suntem responsabili pentru procesarea datelor descrisa mai jos. Pentru intrebari sau solicitari privind prelucrarea datelor, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor, ale carui date de contact le puteti gasi mai jos.

Puteti contacta responsabilul nostru pentru protectia datelor in orice moment utilizand urmatoarele metode de contact:

Prin email: office@probarber.ro

Informatii cu privire la procesarea datelor

Vom procesa datele personale colectate prin intermediul formularului de inregistrare online a clientilor si, in cursul viitoarelor tranzactii comerciale, in scopul incheierii si executarii contractului. Acesta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful teza 1 litera b) GDPR.

Vom procesa toate datele dvs. personale care sunt colectate prin formularul de inregistrare online precum si prin plasarea comenzilor pe site-ul nostru si in timpul tuturor tranzactiilor comerciale viitoare, in scopul derularii relatiiilor comerciale si a analizei datelor. De asemenea, va vom contacta in aceste scopuri prin e-mail, telefon.

In scopurile mentionate mai sus datele dvs. vor fi stocate in baza noastra de date si vor fi imbogatite cu date pe care le colectam din surse publice (ex. Registrul Comertului). Acesta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.

Toate datele dvs. personale colectate prin formularul de inregistrare online a clientilor si pe parcursul tuturor tranzactiilor comerciale viitoare vor fi procesate de noi si in scopul de a va oferi informatii despre campaniile de publicitate si de marketing. Aceasta prelucrare se bazeaza pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera f) GDPR.

Este necesar sa urmarim interesele noastre legitime pentru a va informa despre ofertele si serviciile noastre si de a extinde relatia cu clientii. In cazul in care ne-ati dat consimtamantul prealabil, vom utiliza, de asemenea, datele dvs. personaele pentru a va furniza informatiile noastre prin e-mail, telefon. Aceasta prelucrare se bazeaza in mod legitim pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera a) GDPR.

Beneficiarii datelor

Pentru a atinge scopurile mentionate mai sus, utilizam furnizori de servicii, respectiv imputerniciti conform art. 28 GDPR, de exemplu furnizorii nostri de servicii pentru hosting, platforma si servicii de intretinere, furnizorii de servicii de curierat sau furnizorii nostri de servicii pentru trimiterea e-mailurilor, contactarea telefonica sau imprimarea de materiale publicitare personalizate.

Asiguram prin reglementari contractuale, ca acesti furnizori de servicii prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu legislatia europeana privind protectia datelor, pentru a garanta un nivel ridicat de protectie a datelor, chiar daca datele cu caracter personal sunt transferate intr-o tara in care se utilizeaza in mod obisnuit un alt nivel de protectie a datelor si pentru care nu exista nicio decizie de adecvare a Comisiei UE. Nu se efectueaza alte transferuri de date cu caracter pesonal catre alti destinatari, cu exceptia cazului in care detinem obligatia aceasta prin lege.

Pentru mai multe informatii despre protectia corespunzatoare a transferului international de date sau a copiei acestora, va rugam sa contactati responsabilul nostru pentru protectia datelor prin e-mail la adresa: office@probarber.ro

Furnizarea Obligatorie/Voluntara de Date si Durata pastrarii acestora

Furnizarea urmatoarelor date este necesara pentru a putea incheia un contract cu dvs. si pentru a procesa inregistrarea clientului: numele clientului (= denumirea companiei dvs.), forma juridica, adresa de facturare, numarul de telefon al companiei, cod fiscal ( in ceea ce priveste clientii din UE: numar de inregistrare in scopuri de TVA), datele de identificare ale unei / unor persoane autorizate pentru achizitii (de exemplu proprietarul afacerii), functia persoanei autorizate pentru cumparare ( de exemplu proprietarul afacerii sau cumparatorul), dovada existentei societatii dvs.

Restul datelor colectate in cadrul procesului de inregistrare a clientilor sunt furnizate de dvs. in mod voluntar. Nu sunteti obligati sa ne furnizati aceste date personale, iar aceste date nu sunt o cerinta legala sau contractuala sau o cerinta necesara pentru a incheia un contract. Daca nu ne furnizati aceste date personale, acest lucru nu va avea consecinte asupra dvs. Datele dvs. personale vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei cu clientul, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele dvs. in scopul de a le prezenta autoritatilor publice, de exemplu autoritatilor fiscale. Stocarea si transferul datelor dvs. personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

Drepturile dumneavoastra

Ca persoana vizata, puteti contacta responsabilul nostru pentru protectia datelor in orice moment si in mod gratuit, cu o notificare, folosind datele de contact mentionate mai sus in vederea exercitarii drepturilor dvs. in conformitate cu GDPR. Aceste drepturi sunt urmatoarele:

Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate ( dreptul de acces, articolul 15 GDPR).

Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete (dreptul de rectificare, art 16 GDPR).

Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori ( dreptul de stergere, articolul 17 GDPR).

Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor (dreptul la restrictionare a procesarii, articolul 18 GDPR).

Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator (dreptul la portabilitatea datelor, articolul 20 GDPR).

Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea (dreptul la obiectie, articolul 21 GDPR).

Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere ( dreptul de retragere a consimtamantului, articolul 7 GDPR).

Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a GDPR (dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere, articolul 77 GDPR).

Datoria posibilelor modificari ale legislatiei, o modificare a acestor notificari privind protectia datelor poate deveni necesara. In acest caz, va vom informa despre astfel de modificari. In masura in care modificarile afecteaza o prelucrare care se bazeaza pe consimtamantul dvs., va vom solicita un nou consimtamant, daca este necesar.

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE
    Accesul in vederea efectuarii unei comenzii ii este permis oricarui client / cumparator.
    Pentru motive justificate www.ProBarber.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului / cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii clientului / cumparatorului pe site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel www.ProBarber.ro In oricare dintre aceste cazuri, clientul / cumparatorul se poate adresa departamentului de relatii cu clientii al www.ProBarber.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
    Comunicarea cu vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea ÔÇťcontactÔÇŁ din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
    In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, www.ProBarber.ro isi rezerva dreptul de a cere clientilor / cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.
    www.ProBarber.ro poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care www.ProBarber.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
    Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA
    Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  2. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR
    Pentru crearea unui cont pe site-ul www.ProBarber.ro, utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. www.ProBarber.ro poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform .

 

6 GARANTIA PRODUSELOR

 

Perioada de garantie pentru produse este de 12 luni pentru persoane juridice si de 24 luni     pentru persoane fizice, iar termenul de solutionare a deficientelor este de 14 zile

Termenul maxim de solu╚Ťionare este de┬á14 zile┬ácalendaristice de la data la care cump─âr─âtorul, dup─â caz, a adus la cuno╚Ötin╚Ťa v├ónz─âtorului lipsa de conformitate a produsului sau a trimis/predat unei firmei de curierat. Dup─â aducerea produsului la conformitate, acesta va fi trimis clientului de catre noi .(tot procesul se face doar prin firma de curierat ).

Discoverbeauty.ro asigura garantia tuturor produselor comercializate, conform OUG 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora.
Probarber.ro comercializeaza doar produse noi, aceste produse provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Pentru a putea beneficia de service / garantie este necesar sa ne comunicati pe mail la adresa comenzi@probarber.ro necesitatea dvs  si totodata trebuie facuta dovada achiztiei produsului cu factura / informartii certe ce fac dovada explicita a cumpararii produsului de la probarber.ro , garantia fiind valabila in baza facturii timp de 12 luni pentru persoanele juridice si 24 de luni pentru persoanele fizice

Condi╚Ťiile de garan╚Ťie nu se aplic─â pentru problemele sau daunele cauzate de client sau ├«n circumstan╚Ťe cum ar fi, dar f─âr─â a se limita la urm─âtoarele:

  • S-a intervenit asupra produsului, a fost reparat ╚Öi/sau modificat de personal neautorizat;
  • Sigiliile pentru garan╚Ťie au fost rupte sau schimbate;
  • Produsul prezint─â defecte fizice: lovituri, cr─âp─âturi, ciobiri, sau prezint─â urme de utilizare ├«n condi╚Ťii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunz─âtoare, supunerea la varia╚Ťii mari de temperatur─â ╚Öi presiune, manipulare incorect─â, p─âtrunderea de lichide, metale sau alte substan╚Ťe ├«n interiorul echipamentelor, etc.

De asemenea, v─â inform─âm c─â produsele consumabile nu fac obiectul garan╚Ťiei.

 

  • PRETUL
    Pretul final platit de client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
    Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului ProBarber.ro sunt exprimate in Lei si contin TVA in procent de 19%.
  • COMANDA
    Clientul / cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un bun si/sau un serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui bun / serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului / serviciului.
    Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
    Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.
    Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
    ÔÇô neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
    ÔÇô invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de ProBarber.ro, in cazul platii online;
    ÔÇô datele furnizate de catre client / cumparator, pe site sunt incomplete si / sau incorecte sau false .
    ÔÇô imposibilitatea contactarii clientului / cumparatorului de catre vanzator prin nici unul din mijloacele puse la dispozitie de catre client / cumparator in termen de 3 zile
    ÔÇô livrari consecutiv esuate catre acelasi client / cumparator ( facute intentionat )
    ÔÇô produsele din comanda clientului / cumparatorului au fost in promotie / campanii de marketing iar stocul a fost epuizat
    In cazul in care clientul / cumparatorul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 zile de la data informarii vanzatorului de catre cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
    pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
    pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar in contul titular factura
    Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi bunurile (se va lua data cea mai recenta).
    In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul / cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul cumparatorului contravaloarea bunului si/sau serviciului, in termen de maxim 2 zile de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului(bunuri deja platite cu card online sau OP )

9 FACTURARE SI MODALITATE  PLATA
Preturile bunurilor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www. www.ProBarber.ro includ TVA conform legislatiei in vigoare.
Pretul si modalitatea de plata sunt specificate in fiecare comanda in momentul confirmarii disponibilitatii produsului. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Vanzatorul va transmite cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine bunuri si/sau servicii vandute de www.ProBarber.ro, precum si pentru orice alte plati aferente comenzii, in format electronic, prin adaugarea facturii in contul cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de cumparator in contul sau ori facture poate insoti fizic produsele livrate prin curier.
Pentru o corecta comunicarea facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.
Daca un client pierde vreo factura, o poate solicita oferind indicatiile necesare identificarii folosind rubrica ÔÇť contact ÔÇť de pe www.ProBarber.ro
Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre www.ProBarber.ro in contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul sau facture poate insoti produsele livrate.
Plata se poate face
1. Ramburs ÔÇô plata se face la curier in momentul livrarii produselor( DPD ÔÇô DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION )

  1. Plata online prin Card Bancar ÔÇô Mobilpay.ro (Netopia Payments )
  2. Transfer Bancar ÔÇô OP in conturile mentionate pe factura emisa de catre Profesional Beauty Solution Srl

10 LIVRAREA
Se face GRATUIT daca valoarea produsului (produselor) depaseste
349 Lei .  www.ProBarber.ro foloseste serviciile de curierat rapid DPD. Costul transportului este de 18,9 RON pentru comenzile sub valoare de 349 lei

Termenul de livrare a produselor de la data primiri comenzi este de
maxim 24-72 de ore Lucratoare (Pot exista cazuri abolut izolate, independente
de vointa noastra in care termenul de livrare sa fie mai mare de 72 ore , precum lipsa stoc , erori din partea firmei de curierat  , forta majora )

 

Livrarea produselor se face exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 24-72 ore  lucratoare de la data confirmarii comenzii exceptand situatiile in care produsele nu sunt pe stoc si nu exista o data pe care vanzatorul o poate garanta pentru revenirea lor in stoc,dar situatie in care informam clientul. Zile lucratoare sunt considerate de luni pana vineri, in intervalul orar 09-17. In majoritatea cazurilor reusim sa livram produsele conform acestui obiectiv propriu al nostru.
Dupa finalizarea/expedierii comenzii nu se pot efectua modificari .
In cazul in care produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii comenzii), www.ProBarber.ro va informa clientul despre indisponibilitate , sau caracteristicile produselor, modificand astfel comanda initiala, iar www.ProBarber.ro va livra produsele conform comenzii astfel modificate.

11 . TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare ÔÇô semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).

  • ACORDAREA DISCOUNTURILOR / CAMPANII DE MARKETING
    Campaniile de marketing sunt intotdeauna prezentate in limita stocului disponibil.
    Comenzile care contin produse aflate in promotie vor fi onorate in limita stocului disponibil.
    Codurile promotionale (voucherele) oferite de ProBarber.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria ÔÇ×ExceptiiÔÇŁ, produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
    Intr-o comanda se poate folosi un singur cod promotional (voucher), pagina de comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
    In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa office@probarber.ro, care sa contina id-ul comenzii, starea acesteia, numele clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
    Atentie! Promotiile pe www.ProBarber.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
  • ANULARE, REFUZ, RETUR COMANDA
    Anularea comenzii sa face in scris la adresa de mail comenzi@probarbe.ro sau telefonic in timpul programului de functionare afisat pe site .
    Refuzul unei comenzi din motive din motive obiective trebuie notificat in scris la adresa comenzi@probarber.ro sau telefonic in timpul programului de functionare
    In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate in termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.
    Cum se face returul:
    Clientul contacteaza ProBarber.ro conform indicatiilor regasite la rubrica formular retur de pe site www.ProBarber.ro, iar vanzatorul ii va indica pasii necesari pentru retur, iar pentru informatii suplimentare pot contacta echipa noastra.
  • Returnarea banilor:
    In cazul in care sunt respectate conditiile de returProBarber.ro se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 14 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator.
    Conditii generale pentru retur:
    ÔÇô In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
    ÔÇô Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protec┼úie a s─ân─ât─â┼úii sau din motive de igien─â ┼či care au fost desigilate de consumator , modificari fizice, lovituri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc , exceptand situatiile in care se poate aplica diminuarea valorii produselor, ( 0-50% din valoarea produsului )
    ÔÇô In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, sau este supus urme de uzura, lovituri, ,socuri mecanice, accesorii lipsa, , ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. ( 0-50% din valoarea produsului )

DREPTUL DE RETRAGERE ÔÇô RETUR

Conform OG 34/2014, (1) Cu excep┼úia cazurilor prev─âzute la art. 16, consumatorul beneficiaz─â de o perioad─â de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distan┼ú─â sau dintr-un contract ├«n afara spa┼úiilor comerciale, f─âr─â a fi nevoit s─â justifice decizia de retragere ┼či f─âr─â a suporta alte costuri dec├ót cele prev─âzute la art. 13 alin. (3) ┼či la art. 14.

(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a produselor, ├«n cazul contractelor de v├ónzare, sau:
(i) ├«n cazul ├«n care consumatorul comand─â printr-o singur─â comand─â produse multiple care vor fi livrate separat, ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a ultimului produs;
(ii) ├«n cazul livr─ârii unui produs care const─â din mai multe loturi sau piese, ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) ├«n cazul contractelor pentru livrarea periodic─â de produse pe o perioad─â de timp determinat─â, ziua ├«n care consumatorul sau o parte ter┼ú─â, alta dec├ót transportatorul ┼či care este indicat─â de consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a primului produs;

(3) P─âr┼úile contractante ├«┼či ├«ndeplinesc obliga┼úiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonan┼úe de urgen┼ú─â.

Exercitarea dreptului de retragere

(1) Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informează profesionistul cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, consumatorul poate alege una dintre următoarele variante:
a) de a folosi modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexă;
b) de a face orice alt─â declara┼úie neechivoc─â ├«n care ├«┼či exprim─â decizia de retragere din contract.
(2) Consumatorul ┼či-a exercitat dreptul de retragere ├«n perioada de retragere men┼úionat─â la art. 9 alin. (2) ┼či la art. 10 ├«n cazul ├«n care comunicarea cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmis─â de c─âtre consumator ├«naintea expir─ârii perioadei respective.
(3) Profesionistul poate, ├«n plus fa┼ú─â de posibilit─â┼úile men┼úionate la alin. (1), s─â acorde consumatorului op┼úiunea de a completa ┼či de a transmite ├«n format electronic, pe site-ul profesionistului, fie modelul de formular de retragere prev─âzut ├«n partea B din anex─â, fie o declara┼úie neechivoc─â de orice alt tip. ├Än aceste cazuri, profesionistul comunic─â consumatorului, f─âr─â ├«nt├órziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.
(4) Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispoziţiile din prezentul articol revine consumatorului.

Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii
(1) Profesionistul ramburseaz─â toate sumele pe care le-a primit drept plat─â din partea consumatorului, inclusiv, dup─â caz, costurile livr─ârii, f─âr─â ├«nt├órziere nejustificat─â ┼či, ├«n orice caz, nu mai t├órziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului ├«n conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaz─â sumele men┼úionate la alin. (1) folosind acelea┼či modalit─â┼úi de plat─â ca ┼či cele folosite de consumator pentru tranzac┼úia ini┼úial─â, cu excep┼úia cazului ├«n care consumatorul a fost de acord cu o alt─â modalitate de plat─â ┼či cu condi┼úia de a nu c─âdea ├«n sarcina consumatorului plata de comisioane ├«n urma ramburs─ârii.
(3) Fără a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
(4) Cu excep┼úia cazului ├«n care profesionistul s-a oferit s─â recupereze el ├«nsu┼či produsele, ├«n cazul contractelor de v├ónzare, profesionistul poate am├óna rambursarea p├ón─â la data recep┼úion─ârii produselor care au f─âcut obiectul v├ónz─ârii sau p├ón─â la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform c─âreia acesta a trimis produsele c─âtre profesionist, lu├óndu-se ├«n considerare data cea mai apropiat─â.

Obligatii consumatorului in cazul retragerii

(1) Cu excep┼úia cazului ├«n care profesionistul s-a oferit s─â recupereze el ├«nsu┼či produsele, consumatorul returneaz─â produsele sau le ├«nm├óneaz─â profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist s─â recep┼úioneze produsele, f─âr─â ├«nt├órziere nejustificat─â ┼či ├«n decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract ├«n conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dac─â produsele sunt trimise ├«napoi de consumator ├«nainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suport─â doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excep┼úia cazului ├«n care profesionistul accept─â s─â suporte acele costuri sau ├«n care profesionistul nu a informat consumatorul c─â aceste costuri trebuie suportate de consumator. ├Än cazul contractelor ├«n afara spa┼úiilor comerciale, ├«n cazul c─ârora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul ├«ncheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dac─â produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate ├«n mod normal prin po┼čt─â.
(3) Consumatorul este responsabil doar ├«n ceea ce prive┼čte diminuarea valorii produselor rezultat─â din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor ┼či func┼úion─ârii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie s─â fie descurajant─â pentru consumator ├«n a-┼či exercita dreptul de retragere. Indiferent de situa┼úie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor ├«n cazul ├«n care profesionistul a omis s─â ├«l informeze cu privire la dreptul de retragere ├«n conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie s─â poat─â face dovada diminu─ârii valorii produselor care rezult─â diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor ┼či func┼úion─ârii produselor. (5) Atunci c├ónd consumatorul ├«┼či exercit─â dreptul de retragere dup─â transmiterea cererii ├«n conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul pl─âte┼čte profesionistului o sum─â propor┼úional─â cu ceea ce s-a furnizat p├ón─â la momentul ├«n care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, ├«n raport cu acoperirea total─â a contractului. Suma propor┼úional─â care trebuie pl─âtit─â profesionistului de c─âtre consumator este calculat─â pe baza pre┼úului total convenit ├«n contract. Dac─â pre┼úul total este excesiv, suma propor┼úional─â este calculat─â pe baza valorii de pia┼ú─â a ceea ce s-a furnizat.
(6) Consumatorul nu suport─â costurile pentru:
a) prestarea serviciilor sau furnizarea de apă, gaze naturale sau energie electrică, atunci când acestea nu sunt puse în vânzare într-un volum limitat sau cantitate prestabilită, sau energie termică furnizată, în totalitate sau parţial, în cursul perioadei de retragere, în una dintre următoarele situaţii: (i) profesionistul nu a furnizat informaţii în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) sau i);
(ii) consumatorul nu a cerut expres ca prestarea s─â ├«nceap─â ├«n timpul perioadei de retragere ├«n conformitate cu art. 7 alin. (3) ┼či cu art. 8 alin. (8);
b) furnizarea, în totalitate sau parţial, de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, în una dintre următoarele situaţii:
(i) consumatorul nu ┼či-a dat acordul prealabil expres cu privire la ├«nceperea prest─ârii ├«nainte de sf├ór┼čitul perioadei de 14 zile men┼úionate la art. 9;
(ii) consumatorul nu a confirmat c─â a luat cuno┼čtin┼ú─â de faptul c─â ├«┼či pierde dreptul de retragere ├«n momentul ├«n care ├«┼či d─â consim┼ú─âm├óntul;
(iii) profesionistul nu a furnizat confirmarea ├«n conformitate cu art. 7 alin. (2) sau cu art. 8 alin. (7). (7) Cu excep┼úia celor prev─âzute la art. 13 alin. (3) ┼či la prezentul articol, exercitarea dreptului de retragere nu atrage r─âspunderea consumatorului.

Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prev─âzut la art. 9-15 ├«n ceea ce prive┼čte contractele la distan┼ú─â ┼či contractele ├«n afara spa┼úiilor comerciale urm─âtoarele:
a) contractele de prest─âri de servicii, dup─â prestarea complet─â a serviciilor, dac─â executarea a ├«nceput cu acordul prealabil expres al consumatorului ┼či dup─â ce acesta a confirmat c─â a luat cuno┼čtin┼ú─â de faptul c─â ├«┼či va pierde dreptul la retragere dup─â executarea complet─â a contractului de c─âtre profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al c─âror pre┼ú depinde de fluctua┼úiile de pe pia┼úa financiar─â pe care profesionistul nu le poate controla ┼či care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protec┼úie a s─ân─ât─â┼úii sau din motive de igien─â ┼či care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, dup─â livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de b─âuturi alcoolice al c─âror pre┼ú a fost convenit ├«n momentul ├«ncheierii contractului de v├ónzare, a c─âror livrare nu poate fi efectuat─â ├«nainte de 30 de zile ┼či a c─âror valoare real─â depinde de fluctua┼úiile de pe pia┼ú─â pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice ┼či reviste, cu excep┼úia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publica┼úii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop dec├ót cel reziden┼úial, transport de m─ârfuri, ├«nchiriere de ma┼čini, catering sau serviciile privind activit─â┼úile de agrement, ├«n cazul ├«n care contractul prevede o dat─â sau o perioad─â de executare specific─â;
m) furnizarea de con┼úinut digital care nu este livrat pe un suport material, dac─â prestarea a ├«nceput cu acordul prealabil expres al consumatorului ┼či dup─â ce acesta a confirmat c─â a luat cuno┼čtin┼ú─â de faptul c─â ├«┼či va pierde dreptul la retragere.

  • Diminuarea valorii Bunurilor returnate

Deoarece, ├«n cazul v├ónz─ârilor la distan╚Ť─â Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile ├«nainte de ├«ncheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acela╚Öi motiv, Cumparatorului i se permite s─â testeze ╚Öi s─â verifice Bunurile pe care le-a cump─ârat ├«n m─âsura ├«n care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile ╚Öi modul de func╚Ťionare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile ╚Öi modul de func╚Ťionare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie s─â le manipuleze ╚Öi s─â le inspecteze ├«n acela╚Öi mod ├«n care i s-ar permite s─â o fac─â ├«ntr-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul trebuie doar s─â probeze un articol de ├«mbr─âc─âminte, nu s─â ├«l poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezult─â din manipul─âri altele dec├ót cele necesare pentru determinarea naturii, calit─â╚Ťilor ╚Öi func╚Ťion─ârii Bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul ├«╚Öi exercit─â dreptul de retragere dup─â ce a utilizat Bunurile ├«ntr-o m─âsur─â care dep─â╚Öe╚Öte limita necesar─â stabilirii naturii, caracteristicilor ╚Öi modului de func╚Ťionare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returnezein ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzur─â (pete, zg├órieturi, ├«ndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, ├«nlocuire a eventualelor piese deteriorate ╚Öi aducere la o form─â comercial─â ├«n vederea v├ónz─ârii ca produs Recondi╚Ťionat / Resigilat. Valorea final─â se stabile╚Öte ├«n func╚Ťie de valoarea pieselor ce trebuie ├«nlocuite ╚Öi a manoperei de recondi╚Ťionare sau ca diferen╚Ťa dintre valoarea ini╚Ťial─â a produsului nou ╚Öi valoarea de rev├ónzare a produsului folosit.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele dec├ót cele necesare pentru determinarea naturii, calit─â╚Ťilor ╚Öi func╚Ťion─ârii Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

  • Solutionari amiabile
    Toate sesizarile vor fi trimise conform indicatiilor din rubrica ÔÇť Contact ÔÇť de pe site, acestea urmand sa fie tratate cu maxima seriozitate si profesionalism. Toate solutiile oferite vor fi in conformitate cu legile din Romania, iar atitudinea noastra va fi sa rezolvam intotdeauna orice situatie ce ar putea interveni in maniera amiabila.

 

17 .  Reclamatii 

Pentru orice reclamatii, sugestii, nemultumiri sau intrebari barber-store.ro  va recomanda sa ne contactati la adresa de e-mail comenzi@barber-store.ro sau sa completati formularul tipizat de pe acest site web.

 

18  Litigii

Pentru solutionarea online a litigilor va atasez link-ul SOL

Nici un produs in cos.